O monstro que se converteu en serea e ximnasta

Hai moito, no tempo dos soños, había un monstro que vivía nunha illa deserta. Un día viuse nun espello máxico e converteuse en media serea. E encontrou un vale para ir a un hotel.

Cando chegou, viu un elfo malvado que lle roubou o espello. Pero necesitaba o espello para convertirse en ximnasta. E díxolle ao elfo que llo devolvera. O elfo dixo:

-Tesme que dar unha estrela e un diamante.

Chegou á súa illa e viu caer unha estrela. Colleuna e apareceu nun volcán onde había un diamante. Detrás del viña unha bóla xigante de lume.

A toda velocidade colleu o diamante e foise para o hotel. Deulle as cousas ao elfo e tamén lle deu o espello. Así se converteu en ximnasta. E colorín, colorete, pola cheminea sae un foguete

O monstro que se converteu en serea e ximnasta, de Óscar

[Ana Antelo Nieto-Óscar Maceiras Lago]

10 comentarios

Miguel dijo...

Compis este cuento si que es aventurero.

Iria dijo...

Hola Oscar me a gustado mucho tu dibujo.

Iria dijo...

Hola Ana me gusto mucho vuestro cuento.

Ali y Rita dijo...

Ana y Oscar teneis que seguir haciendo más cuentos de eses.


Un saludo.

Alba dijo...

Oscar me en canto tu dibujo como aces estos dibujos tan precioso,esplendido,marabilloso no se descubrilo.

Alba dijo...

Ana seguro que tu bibujo era esplendido pero a Mario le gusto mas asi es la suerte seguro casi seguro que si. Un abrzo

Ari y Daniel dijo...

Hola Ana y Oscar nos gusta buestro cuento.Un veso.

Sara dijo...

Oscar y Ana me gusto mucho vuestro cuento.

Un beso.

Rita dijo...

Oscar me gusto mucho tu dibujo,tienes que seguir haciendo mas cuentos como eses.

Rita dijo...

Oscar me gusto mucho tu cuento,tienes que seguir haciendo mas como ese.