A miña lingua

Este poema sobre a lingua galega foi enviado pola familia de Jacobo. Sabemos que a súa nai, a nosa querida Laila, traballou para conseguir as palabras máis axeitadas, e certamente conseguiuno. Por esa razón, e sobre todo pola súa inestimable colaboración con este pequeno blog, publicamos a súa fermosa poesía.

Nin lonxe de ti
te podo esquecer,
lingua da miña aldea,
lingua do meu querer.

Arrecendes coma as xestas,
alumeas coma o sol,
cristalina coma a auga,
lingua do meu amor.

Porén moitos te rexeitan,
pero ti aí te mantés,
coma a herba nos prados,
coma nas leiras a mes.

Non deixes que te derruben,
loita sen esmorecer,
despois de moitas batallas
ao fin has de vencer.

Afortunados por termos dúas linguas,
as dúas imos defender,
non nos obriguen a unha ou outra,
cadaquén elixa ao seu parecer.

galicia-en-el-mundo

[Laila Diz, a nai de Jacobo]

13 comentarios

Belén dijo...

Precioso poema Laila,parabéns!!!

Laila dijo...

Muchas gracias Belén, quien pudiera volver al colegio a aprender tanto como estos niños de Mario, que suerte tienen.
Gracias a ti estimado Mario por tus siempre amables palabras, gracias por publicar la poesía, me hizo muchas ilusión.

Mario Aller dijo...

A poesía sempre debe estar presente para que o mundo siga sendo este mundo. Así abriremos os camiños...

A.M. dijo...

Fermosa poesía Laila.Nunca deixas de sorprenderme.
Un biquiño.

Laila dijo...

Gracias Alicia madre, me lo dijiste antes en persona de lo que yo pude leerlo en este nuestro blog. Eres fantástica, no cambies nunca. Estoy encantada de haberte conocido.

Sergio dijo...

!Que bonito el poema,Laila.

Laila dijo...

Muchas gracias Sergio, me alegra que te guste.
Un beso

oscar dijo...

requete bonito

Iria y Rita dijo...

Laila que bonito poema nos ha gustado mucho.

Alba y Eloy dijo...

Que bonito el poema es tan chupi, precios no es alucinante un beso.

Miguel y Marta dijo...

Laila que poema tan bonito






E O
B S S...............

Sandra (madre de Noelia) dijo...

Laila ¡¡muchas felicidades!! eres una poetisa muy buena.
Yo no empleo el gallego habitualmente pero me gusta oir a la gente hablarlo, yo lo destrozo. Reconozco que tenemos una fortuna al poder tener dos idiomas.


Un saludiño

Laila dijo...

Pero que grata sorpresa queridos Óscar, Iria, Rita, Alba, Eloy, Miguel, Marta y Sandra , mami de Noelia, os agradezco vuestras palabras. En cuanto a ti Sandra, te diré que yo hablo ambos,y escribo en gallego a diario, pero quizás el haber vivido fuera de nuestra Comunidad durante años, hace que lo limite a la familia y poco más. Dices bien, es una inmensa fortuna tener dos. Muchas gracias a todos.Besos