O cabalo e o xinete

Nun país moi lonxano vivían un home e un cabalo que se levaban moi ben. Cando lle poñía a silla, o cabalo levantaba as dúas patas dianteiras. Entón, o xinete subía dun salto.

Os dous tiñan unha cova secreta. O home dicíalle: "ábrete, cova máxica", e a cova abríase. Na cova tiñan un tesouro gardado. E eran ricos, tan ricos que podían mercar case todo.

Un día o cabalo enfermou. Pero o xinete gastou todo o ouro para poder curalo. E colorín, colorete, pola cheminea vai un foguete...

Cabalos

[Eloy Carro Barros]

16 comentarios

Anónimo dijo...

Eu tamém teño cabalos na aldea,e a verdade e que con India teño case esa mesma sensación.
Alicia podeche contar máis cosas dos cabalos...
E un conto moi fermoso Eloy.
Bonita fotografía.
Bicos

Anónimo dijo...

India, que nome tan bonito para unha egua... A Mario encántanlle os cabalos, aínda que nunca tivo un, nin tampouco sabe montar. Pero eu sei que lle gustaría.

Anónimo dijo...

Ya savia yo que ivas a acer una istoria de caballos la istoria es muy vonita.

Anónimo dijo...

como se llamaba el jinete

Anónimo dijo...

Hola Eloy ?como se llama el jinete y el caballo¿.


dos besos muy fuertes.

Anónimo dijo...

Que conto mais bonito .

Anónimo dijo...

Eloy me ha gustado mucho tu cuento adiós me ha gustado tu cuento.

Anónimo dijo...

Guai,a nosotros tambien nos
gustan los caballos,Eloy!Adios.

Anónimo dijo...

Hola Eloy a Miguel y a Sofia E. nos a chiflado tu cuento.

Anónimo dijo...

Elo a min tamen gustanmen os
cabalos un conto moi fermoso.
Un beso.

Anónimo dijo...

Hola Eloy soi victor tu
cuento me gusto mucho vale
adios

Anónimo dijo...

Hola Eloy, me a encantado tu istoria cuando digiste el titulo o cabalo e o xinete fue maravilloso chao Eloy.

Anónimo dijo...

Noelia y Dani,el jinete se llama PEDRO y el caballo Sol.

Anónimo dijo...

Eloy ami tambien me gustan los caballos.

Anónimo dijo...

Hola Eloy es muy bonito el cuento ha my me gustaria cabalgar.



Un beso muy fuerte...

Anónimo dijo...

Es fantastico este cuento, te dire Eloy que hace mucho tiempo en la aldea en la que vivi unos años mi tio tenia un caballo hermoso, mi hermana y yo nos montabamos e ibamos al trote, era fantastico.Tambien mis padres tuvieron una yegua y nos paseabamos, era genial,ahora mi madre tiene un burro, preguntale a Jaco como se llama...espero que se acuerde porque es un personaje de Disney que le gusta mucho. Vamos a pedirle a Alicia la mami de Ali que nos lleve a su aldea para verles de cerca vale.
Os pido perdon por no poner acentos, pero no se si no se habra colado la estrella y esta haciendo de las suyas..tengo que hablar con Ismail para que me asesore al respecto...estas ahi Ismail